.:[Double Click To][Close]:.

Saya Emo (_ _!!


Bila sampai satu tahap yang dah maksimum, saya amat memerlukan kenderaan sendiri... Huhuhu~ T_T

Sebab?

Saya dah berasa malu bila SELALU MENUMPANG kenderaan orang...
Saya dah berasa malu bila SELALU MEMINJAM kenderaan orang...

Sebab?

Sampai bila saya nak SELALU MENUMPANG kenderaan orang...
Sampai bila saya nak SELALU MEMINJAM kenderaan orang...

Sebab?

Saya terasa menyusahkan orang yang SELALU saya TUMPANG...
Saya terasa menyusahkan orang yang SELALU saya PINJAM...

Sebab?

Saya tak tahu apa orang yang saya SELALU TUMPANG fikirkan...
Saya tak tahu apa orang yang saya SELALU PINJAM fikirkan...

*emo sekejap*

Mungkin semua ini adalah hanya permainan perasaan saya.. Tapi saya adalah saya, dan itulah apa yang saya rasai... Semua perasaan ini, semua keegoaan ini, saya cuba sembunyikan apabila saya ingin mengucapkan "...nak tumpang..." atau "...nak pinjam..." Kalau tak, mula lar hati ini nak touching sana sini.. DAMN IT.!! T_T

Buat masa ini, saya banyak menggunakan dua kaki untuk ke mana-mana, tanpa menyusahkan sesiapa.. Lebih baik daripada saya mempunyai perasaan negatif ini.. Maaf, bukan simpati yang saya ingin tunjukkan, tapi hanya luahan seorang manusia yang mempunyai hati dan perasaan yang sangat lembut & sensitif *ye ker?*

Okay, enough already.. Lega sikit rasanya bila dah luahkan di sini.. Senyummmmmm2~ (^_^) *comeinya saya*


P/S : sabar fakhruru, sabar... masanya akan tiba